Faktura
- Co to jest Zaliczka?
- Co to jest fundusz?
- W jaki sposób podać na fakturze informację o faktoringu?
- Jak sprawdzić listę wprowadzonych faktur?
- Czy muszę zgłaszać wszystkie faktury?
- Co jeśli korekta zmniejsza wartość faktury?
- Wystawiłem korektę, ale korygowanej faktury jeszcze nie dodałem do systemu. Czy w tej sytuacji powinienem zgłaszać obie faktury do systemu?
- Co oznaczają poszczególne statusy faktur i kiedy się zmieniają?
- Czy dodając fakturę ze statusem „administrowana” ponoszę jakieś koszty?
- Jak postępować w przypadku popełnienia błędu przy wprowadzaniu faktury?
- Jak wprowadzić korektę do faktury?
Split Payment
- Jak odbywa się wypłata Zaliczki w Split Payment w przypadku faktury w PLN?
- Jak zgłosić fakturę w Split Payment?
- Co jeśli Kontrahent opłaca fakturę w dwóch walutach, VAT w PLN w Split Payment, a netto w EUR, gdy faktura w całości była finansowana w EUR bez MPP?
- Co jeśli Kontrahent opłaca faktury w dwóch walutach, VAT w PLN w Split Payment, a netto w EUR ( faktura walutowa, finansowana w MPP)?
- Czy wypłata Zaliczki odbywa się w Split Payment?
Finansowanie
- Jak zgłosić fakturę do finansowania?
- Co zrobić, jeśli na dany moment potrzebuję finansowania tylko wybranych faktur, a chciałbym mieć porządek i wszystkie faktury w systemie?
- Czy mogę zmienić przeznaczenie faktury i skierować ją do Finansowania, jeśli wcześniej była dodana do administracji?
- Kiedy muszę oddać Finansowanie?
- Jak sfinansować fakturę walutową?
- Jak finansowana jest faktura? Na czym polega finansowanie faktur?
- Czy mogę otrzymać pieniądze szybciej?
- Jak dodać zbiorczo faktury?
- Kiedy jest wypłacany fundusz?
- Czy mogę finansować faktury zaliczkowe i faktury pro forma?
- Jakie faktury mogę zgłosić do finansowania?
- Kiedy najpóźniej mogę zgłosić fakturę do sfinansowania, której termin płatności się zbliża?
- Czy mogę sfinansować faktury w EUR/USD/GBP?
- Jak mogę przekazać skany dokumentów?